RSS
TwitterFacebookPinterestGoogle+

Targi Mody Poznań 2017

Producenci i dystrybutorzy około 500 firm i marek zaprezentowało na terenie Targów Poznańskich trendy na sezon wiosna-lato 2017 oraz jesień-zima 2017/2018. Wydarzenie ma charakter biznesowy, co oznacza, że jest skierowane do przedsiębiorców i projektantów, którzy podczas trzech dni targowych decydują co się znajdzie na wieszakach i półkach sklepowych w najbliższym czasie. Zgodnie z przewidywaniami można było się spodziewać wielu naturalnych materiałów, koronek, przezroczystości, tiulu, ale też sporo karnawałowego błysku, odbijającego się w satynie i innych mieniących się materiałach. Niskie obcasy, najlepiej z ozdobnym wiązaniem wokół kostek, będą królować w sklepach obuwniczych. Natomiast patrząc szerzej na branżę możemy stwierdzić, że mottem 2017 roku będzie kontrast. Koszule kojarzone z business codem nabiorą ekstrawaganckich krojów i zaskakujących aplikacji. Modne będą zarówno malutkie torebki, w których zmieści się tylko niezbędne minimum oraz olbrzymie worki o niespotykanych kształtach. Klasyka będzie się przeplatać z egzotyką, moda codzienna z ekstrawagancją, stylizacje wieczorowe ze stylem sportowym. Bez limitu, bez jasno postawionych granic. Projektanci jak nigdy dotąd zachęcą nas do eksperymentowania.

Na targach w Poznaniu można było poczuć ducha międzynarodowej mody. Ubrania, buty, torebki i akcesoria przyjechały z 11 krajów, aby podbić serca nowych klientów. Tego typu wydarzenia są dla wielu niszowych marek trampoliną, która pozwala wybić spośród konkurencji na lokalnym i zagranicznym rynku. Przykładem mogą być marki zrzeszone w projekcie Polska Moda, które solidarnie promują pod jednym znakiem produkcję wysokiej jakości. Dziś program Polska Moda organizuje wspólne pokazy mody, biznesowe wyjazdy zagraniczne, a jej emblemat pojawia się w coraz większej liczbie witryn sklepowych, które dołączyły do idei „wybieram polskie”.

Targi Mody to jedna z nielicznych okazji, aby zobaczyć topowe marki na wybiegu oraz za darmo uczestniczyć w szkoleniach z zakresu marketingu i sprzedaży, które są sprofilowane pod działalność w świecie fashion.
A ponieważ obecne narzędzia promocyjne są zmienne jak sama branża mody, to warto je śledzić na bieżąco, aby nie pozostać w tyle za konkurencją.

Źródło: www.targimodypoznan.pl

Najnowsze wpisy

Tagi

Aktulaności

zBLOGowani.pl